SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

  • Home
  • /
  • SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI

Vsebina

Kupec d.o.o. ne prevzema odgovornosti za aktualnost, pravilnost, popolnost in kakovost  podatkov in gradiva, ki razen če je prišlo do napake namenoma ali iz hude malomarnosti.  Vse ponudbe niso zavezujoče in brez obveznosti.

Reference in povezave
Kupec d.o.o. nima vpliva na oblikovanje in vsebino gradiva tretjih oseb, povezanih ali iz od svojih spletnih straneh. Zato, Kupec d.o.o. izrecno distancira od take vrste materiala in zavrača odgovornost za vse vsebine.

Copyright

Postavitev spletnih strani, diagrami, slike in logotipi, ki se uporabljajo in zbiranje posameznih prispevkov so zaščitene z avtorskimi pravicami. 

Valuta

Vse cene in cene, navedene na tej spletni strani, so v EUR (Evro), in vključujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.

Garancija politika

Vse rezervacije morajo biti rezervirane s kreditno kartico, ki bo veljala za celoten čas izvedbe projekta. Posebni pogoji lahko veljajo za posamezne stopnje ali paketov.

Odpoved

Za ogled ali preklic / spremembo rezervacije obiščite booking.mizarstvo-kupec.si ali pišite na [email protected] . Stranka lahko prekliče svojo rezervacijo brez pristojbin do datuma dogovorjene v potrditev rezervacije izmer. Pristojbina za odpoved je enaka 100% celotnega zneska in bo zaračunana, če rezervacija ni odpovedana vsaj 12 ur pred začetkom proizvodnje, razen, če je v politiki odpovedi ni določeno drugače. V primeru ne-preklica rezervacije se celoten znesek zaračuna na kreditni kartici, ki se rezervira v času rezervacije.

Prosimo, upoštevajte, da je elektronsko rezervacijo potrebno preklicati po e-pošti.

Plačilo

Sprejemamo naslednje načine plačila: kreditne kartice: MasterCard / Visa; debetne kartice – Visa / Delta in Visa / Electron. V času check-in bomo rezervirali strošek projektne dokumentacije in organizacije. Vse preostale dajatve in razliko je treba plačati v celoti ob montaži.

Vaša zasebnost

Upoštevajte, da iz varnostnih razlogov, boste morali vnesti veljavno izkaznico ali kartico ob prijavi.

Veljavnost – Darilni boni

Darilni bon velja do datuma veljavnosti na kuponu. Če je datum veljavnosti niso zapisane, je darilni bon velja eno leto od datuma izdaje.

Omejitev odgovornosti

Podjetje ne odgovarja za naročnika – za kakršno koli izgubo ali škodo, neposredno ali posredno, s svojo lastnino ali osebo, pa jo je naročnik sam povzročil in izhaja iz dejavnosti montaže (razen  telesne poškodbe, povzročene naročniku, ki izhaja neposredno iz hude malomarnosti družbe). Skupna odgovornost družbe, ne sme presegati vrednosti naročila.

Pravo

Za te pogoje se uporablja slovensko pravo in stranke se strinjajo, da je izključni pristojnosti sodišča Republike Slovenije.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Družba Kupec d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Družba kot ponudnik blaga in storitev na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov,Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES

Pogoji rezerviranja izvajalcev – mojstrov

 

Splošni pogoji so izdelani v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ( ZVPot-UPB2 ). Spletna stran booking.mizarstvo-kupec.si vsebuje rezervacijski sistem, ki je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ob prijavi v sistem, obiskovalec ima možnost pridobiti uporabniško ime in geslo, s katerim se njihov račun lahko dostopate vsakič, ko obišče spletno stran. Obiskovalec lahko tudi rezervira kot gost in ne pridobi uporabniško ime in geslo. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje našega sistema, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in potrošnikom.

 

Informacije o dostopnosti

Prodajalec se zavezuje, da sam zagotovi kupcu vedno naslednje podatke:

  • Identiteta  podjetja  (ime in sedež podjetja, kraj, registrska številka)
  • Stiki, ki omogoča uporabnikom hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon …)
  • Glavne značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami)
  • Predmeti dostopnost (vsak artikel ali storitev, ki je na voljo na spletu morajo biti dostopni v razumnem času)
  • Dobavni roki predmetov ali izvedbo storitve (način, kraj in čas dostave)
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in mora biti jasno razvidno, če so vključeni davki in stroški prevoza
  • Način plačila in način dostave
  • Čas ponudbe veljavnosti
  • Izraz v njem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi, če in koliko stane kupca je z vrnitvijo postavke
  • Pojasnilo postopka vključno z vsemi podatki  o  kontaktni osebi

 

PONUDBA BLAGA IN STORITEV

Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za spletni nakup.

Na portalu so predstavljeni tudi drugi ponudniki, kot je Kupec d.o.o. V nadaljevanju za ponudnike uporabljamo tudi izraz »prodajalec«. Potrošnik, uporabnik ali kupec se strinja, da pri potrditvi ponudbe s strani drugega prodajalca, kot je Kupec d.o.o., vse pravne zadeve rešuje izključno s prodajalcem, ki je ponudbo posredoval. Portal booking.mizarstvo-kupec.si nudi informativno kontaktno točko za druge ponudnike in se odveže pravnih obveznosti, ki bi nastale s poslom z drugim ponudnikom- prodajalcem.

 

NAČINI PLAČILA

A ponudbe prodajalec naslednje vrste plačila:

  • varno s plačilom s strani sistema PayPal. Sistem podpira kreditnih kartic MasterCard, Visa in mnogi drugi)
  • kreditne in debetne kartice (Braintree)

Cene

Vse cene vključujejo DDV. Nakup predmetov je mogoče le z registracijo. Registracija je možna tudi pri nakupu.

Cene veljajo v trenutku, ko pošiljate naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in stranko je nastal v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme e-poštno sporočilo  o status Naročilo potrjeno).

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.

 

PRAVICA DO preklic nakupa, vračilo izdelka BLAGA – če ne gre za montažo izdelkov

Stranka ima pravico obvestiti  podjetje  v 15 dneh po prevzemu blaga (na kontaktni e-pošte  [email protected] ), da se se odpove pogodbo in mu ni treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki je v nasprotju z računa stranke, je storitev vračilo blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega e-pošte  glede  na odstop od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je bilo blago poškodovano, slabo, izgubi ali količina se je zmanjšala, in to ni krivda stranke.

Mi bomo povrnili stranke denar v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila  o  se odpove pogodbo. Vračilo plačila bo izvedeno na transakcijski račun stranke.

Vrnitev blaga v  podjetju  v roku, da razdre pogodbo, šteje za sporočilo  o tem  se odpove pogodbo.

 

DOSTAVA – če ne gre za montažo izdelkov

Prodajalec bo dostavil blago ali opravi storitev v dogovorjenem roku.

Za dostavo blaga se uporablja lastna služba, GLS, DHL ali Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico, da bo izbral drugo dostavno službo, če bo naočilo lahko bolj učinkovito izpolnjeno.

 

RAZREŠITEV ODGOVORNOSTI

Prodajalec poskuša po svojih najboljših močeh zagotoviti up-to-date pravilne informacije, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub vsem prodajalec včasih ne more upravljati popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec obvestil kupca  o  spremembah in mu bo omogočil preklic naročila ali pa spremembo postavk naročila.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj, ki so jih napisali obiskovalci. Čeprav prodajalec poskuša zagotoviti natančne fotografije prodajnih predmetov, morajo biti vse fotografije štete kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti predmeta.

 

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo  o  varstvu potrošnikov. Prodajalec poskuša po svojih najboljših močeh izpolniti svojo dolžnost, da bo učinkovit stekel sistem obravnavanja pritožb in zagotovil osebo, s katero, v primeru težav, kupec lahko naveže stik po telefonu ali elektronski pošti. Pritožba se vloži e-poštni naslov  [email protected]. Proces, ki se ukvarja s pritožbo je strogo zaupne narave.

Prodajalec se zaveda, da je, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno rešitev, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži postopek spora pred sodiščem. Zato je prodajalec poskuša po svojih najboljših močeh rešiti morebitne spore po dogovoru.

Želimo vam veliko nakupovalno izkušnjo in lep pozdrav.

Kupec d.o.o.

EnglishFrenchGermanItalianRussianSlovenianSpanish